2009年7月1日星期三

A very touched MTV "Above All"

昨天在youtube看過一段非常感動的MTV — "Above All",眼淚不停地留。


歌詞:
===========================================
Above all powers, above all kings
Above all nature and all created things
Above all wisdom and all the ways of man
You were here before the world began

Above all kingdoms, above all thrones
Above all wonders the world has ever known
Above all wealth and treasures of the earth
There's no way to measure what you're worth

Crucified
Laid behind a stone
You lived to die, Rejected and alone
Like a rose, Trampled on the ground
You took the fall , And thought of me
Above all
===========================================

Comments:

看到主耶穌被鞭打,我哭著說應該被鞭打的是我啊!"Why, my Lord Jesus?"
看到主穌被人羞辱,我哭著說應該被羞辱的是我啊!"Why, my Lord Jesus?"
看到主耶穌被釘十字架,我哭著說應該被釘十字架的是我啊!"Why, my Lord Jesus?"

"Why, my Lord Jesus?"
"What am I? I am just a sinner! I must be destroyed! You don't have to !"

答案就是"Love! The Greatest Love of God!!!"

神愛世人,甚至將他的獨生子賜給他們,叫一切信他的,不致滅亡,反得永生。」(約3:16)

"For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life." (John3:16)

想起以賽亞書53章:「...因他受的鞭傷,我們得醫治。...
看了這段MTV,相信主耶穌所經歷的有過之而無不及,能不感動嗎?能不自省嗎?

"I love you, my Lord Jesus Christ!"

我定意更加要追求、持守、堅定基督的信仰!

對真理絕對不能茍且,對主耶穌基督的福音絕不容彎曲,對上帝的信息絕不能輕忽,對聖靈的引領絕對不能莫視,所以,我會繼續寫回應、反思、討論...,不是為論斷牧者和傳道,也不是為批評弟兄姐妹,而是本著「...論我們同得救恩的時候,就不得不寫信勸你們,要為從前一次交付聖徒的真道竭力的爭辯」(猶1:3)

沒有留言: